2 Ağustos 2010 Pazartesi

Hafta Sonu

Hafta sonu neler yaptığımı sizinle paylaşmak istiyorum...Öncelikle her cumartesi ve pazar yaptığım gibi sabahın köründe kalkıp kursuma(Kadıköye)gittim.O sabah zil çalmıyor mu beni öldürecek resmen haftanın 7 günüde erken kalkmak çok iğrenç bişey..Ama az kaldı sabrediyorum 1 ay sonra kursum bitecek ve ben haftasonları öğlene kadar uyuyacağım(adak adadım vallahi)Nerede kalmıştık?Heh işte 14:00 gibi kurstan çıktım ve Sevgilimle buluştuk haftaiçi planladığımız üzere kızkulesine gitmek için üsküdara geçtik.Bu arada sevgilim bana çok gusel bir elbise almış fakat baya bir büyük geldi değiştirmem gerekecek.Üsküdara geçtikten sonra küçük tekneyle kız kulesine geçtik.21 yaşındayım ve 21 senedirde İstanbulda yaşıyorum kızkulesine ilk gelişim kendimden utanıyorum...=)Harika bir manzara(doğal olarak)ve çok gusel bir yapıydı.İlk girişinde küçük birazda karanlık bir restaurant vardı merdivenle bir üst kata çıkıyorsun boş bir giriş gibi tekrar bir üst kata çıktığındada kız kulesine özel hediyelik eşyalar mevcut magnetler,anahtarlıklar,bardaklar,tuzluk ve biberlikler,üstü kızkulesi resmi ile işlenmiş el aynaları..Daha bir çok şey vardı..bir üst kata çıktığında ki insan ohh sonunda falan diyor..En üst katına ulaşmışsın küçük bir cafesi var insanlar çaylarını içip manzarayı izliyor.Dışarı çıktığında ise süper manzaraya kavuşmuş oluyorsun.Bol bol fotoğraf çektik (çektirdik).Herkes elinde fotoğraf makinası güzel pozlar peşindeydi.Biz gittiğimzde aşağıda baya bir hazırlık vardı.Meğersem akşam düğün varmış ..Ayy ne kadar güzel olur ya kız kulesinde evlenmek.Burada evlenen kız çok şanslı dedim içimden.Fakat büyük ve kalabalık bir düğün yapılacak bir yer değil gibi geldi bana...Sonra yemeğimizi yedik aşağıdaki restaurantta.2-3 masa olmasına rağmen yemeklerimiz biraz geç geldi.Sonra ketçap ve mayanoz istedik yemeğimiz son demlerinde geldi..Bide oturduğumuz masanın yanındaki camda çok fazla sinek vardı.Pek sevmedim bu yüzden restaurantı....Bu cumartesi günümün özeti sayılır daha kız kulesinden çıktıktan sonra taksim maceramız var .Azzz Sonra =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder