23 Ağustos 2010 Pazartesi

Güzel günler temennisi içerisindeyim..

Bir haftadır belkide kendimi kandırıyorum  bir aydır içimde burukluklar var..İşimi sevmediğimden,haftanın 7 günüde erken kalktığımdan,sıcaklardan ve en önemliside canım mangomun balkondan düşmesinden dolayı kendimi kötü hissediyorum.İşimi sevmemem zaten 10 aydır hayatımda ilk geldiğim günden beri burayı sevmiyorum...Haftasonu kursa gittiğimdende hiç uyuyamıyorum bunuda hiç sevmiyorum..Bu yaz bana göre hiç güzel geçmedi ..İstediğim yere tatilede gitmedim.Tek sevdiğim şey sevgilimin ne olursa olsun yanımda olması...O olmasa zaten bu kötü günleri atlatamazdım..Haftasonlarını iple çekme sebebim bu onun yanındayken hiçbişey aklıma gelmiyor..Hep geleceğimiz hakkında konuşuyoruz...Ben denize bakarak"Keşke denizlerin arkasında bir yere gitsek senle ben "diyorum...Uzak şehirlerden ev bakarken buluyorum kendimi.Sanırım ben bu şehiri sevmiyorum..Burdan ayrılmak hiç bilemediğimiz ,tanımadığımız insanların olduğu bir şehirde ama içinden deniz geçen bir yere gitmek istiyorum..SADECE CANIM ve BEN...

2 yorum: