2 Ağustos 2010 Pazartesi

Hafta Sonu-2

Haftasonumun 2.kısmına geldik..Kızkulesinden sonra taksime geçtik sevgilimle beraber..Bu arada kabataştan finüklere binmeden önce çok güzel hasır şapkalar satan bi yer gördük ve sevgilim bana hasır şapka aldı...Taksimde bir yerlere gitmeden önce terkosa gitmeyi ikna ettim sevgilimi=) Pasajdan çok şık sol omzunda büyük kurde olan çizgili siyah-beyaz bir bluz aldım kendime..Bide kısa kollu dantelli hırka aldım...Daha sonra oradan çıktık ve Nevizadede Sanat'a gittik.Bir apartmanın teras katında havanın tüm sıcağına rağmen püfür püfür esen bir yer Sanat...Gitmek isterseniz tavsiye edebileceğim bir yer...Fiyatlarıda uygun ..
Sanatta otururken betül (ilkokul arkadaşım)mesaj attı bende bize davet ettim akşam..Sanattan çıktık sevgilimle yarın buluşmak üzere ayrıldık =)
Betülle aynı mahallede oturmamızın avantajıyla hemen buluşup bize geldik..Eski hatıralardan ,betülün yeni aşkından ve işinden bahsettik..Kal dedim ama yok dedi =)bende ısrar etmedim...Ama bu cuma gelicek galiba hem daha çok eğlenices =)Pazar günümüde diğer bir yazımda anlatacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder