23 Ağustos 2010 Pazartesi

AJAN SALT

Bu haftasonu neler yaptık bir bakalım .Öncelikler herzaman olduğu gibi sabahın köründe kadıköye kursa gidildi.
Saat 14:00 sularında Canımla buluştuk(Yani o beni almaya geldi her cumartesi olduğu gibi,kurs çıkışında öle beni kapıda beklerken o kadar tatlı oluyor ki=)hemen boynuna sarılıyorum )Daha sonra bu sıcak havada en güzel ulaşım deniz ulaşımıdır dedik ve vapura bindik..Kadıköy-Beşiktaş yaptık...
aaaa unuttum bak önce kadıköyde koskoca içinde herşey olan bir sandwich(ekmek arası=))yedim ..Gittiğimiz yer her sandwich'ine bir futbolcu ,popçu ismi vermiş..Eeee bende doğal olarak bizim takımın forveti BOBO yedim garsondan aldığımız bilgilere dayanarak söyleyebilirim ki yakında Quaresma sandwich yapılacakmış artık ondanda bir tane götürürüz=)Sevgilim ise ayvalık tostu yedi...Vapurla Beşiktaşa geçtikten sonra Kabataşa doğru yürüyelim dedik ee başlıktanda anlaşılacağı gibi sinemaya gittik.Bu sıcakta en güzel yer bence sinema püfür -püfür vallahi..Bir ara üşüdüm bile :)
İnönü Stadının orda G-Mall alışveriş merkezine gittik.Tabi buraya alışveriş merkezi demek zor.Girişinde Spor salonu ve Good Mood var..He bide Dot tiyatrosu var...Üst katta ise Num Num, D&R ve cinebonus sineması var yani bu kadarcık=)Bizde baktık neler var diye İnceptiona zaten gitmiştik dedik Anjelina ablamızı izleyelim =)Ajan Salt izledik..Peki film nasıldı derseniz ben beğenmedim(Biraz Ömür Gedik olalım =))Anjelina ,Evelyn Salt rolünde bir ajanı oynamaktadır.Fakat bu ajan Amerikaya mı yoksa Rusyaya karşı bir ajan mı diye sorular soruyorsunuz kendinize...İzleyin ve görün gerçekten Salt kim???Anjelina bir sürü adam dövüyor filmde bazı sahnelerinde 'ohh bu kadarıda fazla 'diyebiliyorsunuz.....Yani Salt izlenebilecek bir film ama beğendimi söyleyemem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder