9 Temmuz 2010 Cuma

Özgürlük için son saatler=)

Herkese merhaba;
Artık özgür olmama saatler kaldı.Bende sanki hapishanedeymişim gibi konuşuyorum ama bir farkı yok gibi görünüyor.Neyse efenim bugün tatile çıkıyorum 1 haftada olsa kafamı dinleyebileceğim.Yüzücem ,güneşlenicem ,bol bol okucam ve en önemlisi geç kalkıcam istediğim kadar uyuyabileceğim=)
Üniversitedeyken bunları yapmak bana sıkıcı gelirdi ama şimdi erken kalktıkça yoruldukça kıymetini anlıyorum.Diyorum ki keşke o günlerin kıymetini bilebilseydim.Ama olsun moral bozmak yok=)
Bugün ilk iş eve gidildiğinde yazlık kıyafetleri çıkarıp bavulu hazırlamak olucak..Bekle beni deniz ,kum ,güneş ben geliyorum =)Hehe hep böyle demek istemiştim olduda ..
Herkese şimdiden mutlu hafta sonları bu arada havanın kötü olmasına bakmayın sizin içiniz sıcak olsun yeter =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder