2 Temmuz 2010 Cuma

Dün başıma gelen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum.Erkek arkaşımla Osmanbeye gittik.Gitmişken LCW girip katologlarında olan bir tuluma bakmak,denemek hatta almak istedim.İlk mağazaya girdiğimde katologlarının kalmadığını söylediler.Tulumu tarif ettiğimde ise bizim mağazaya hiç gelmedi büyük mağazalara bakın dediler.Peki dedim ve 200mt ilerisinde daha büyük mağazaya gittim.Allahtan burda kataloğ vardı.Bize yarım eden Satış görevlisi arkadaşa sordum mağazalarında bu ürünün olmadığını söylediler.Bende sistemlerinden bakmalarını nerede var ise bana söylemelerini istedim.Fakat ürün kodunu girdiğimiz halde tulum hiçbir mağazada çıkmadı ve ben yine hayal kırıklığı yaşadım.Bir firma satmayacağı bir ürünü neden kataloğuna koyar.Satış görevlisi benim gibi bir çok kişinin gelip o tulumu sorduklarını söyledi.Sorsak ne olur ki bizde yok deyip geri gönderiyorlar.
Bende bu hafta sonu tulum krizine girdiğimden dolayı sevgilimle taksime gidicez.Dua edin umarım orada bulurum ve fotoğrafını çekip size gösteririm .İnşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder